Досвід – це вміння, які формуються в діяльності, це похідна від знань і практики.
Педагогічний досвід – це сукупність знань, умінь і навичок, здобутих педагогом у процесі педагогічної діяльності. Педагогічний досвід накопичується у конкретній діяльності педагога під впливом специфіки навчального закладу, стилю діяльності педколективу, особистісних якостей, він формується на основі педагогічних знань, є критерієм істинності науково-методичних рекомендацій, засобом перенесення теоретичних положень у практику. Масовий педагогічний досвід відбиває те, що є в повсякденній практиці.
Передовий педагогічний досвід — це висока майстерність педагога і високі педагогічні результати. Передовий педагогічний досвід — це оригінальний за змістом, логікою, методами і прийомами зразок педагогічної діяльності, що дає кращі результати порівняно з масовою практикою; це рубіж, на який потрібно вивести масову практику. У ньому творчо відбиваються досягнення, висновки і рекомендації педагогічної науки, реалізуються виявлені закономірності, синтезуючись з особистим досвідом педагога. Передовий досвід, пов’язаний з науковими рекомендаціями, дає високий педагогічний ефект, викликає інтерес у громадськості, впливає на масову практику.
ВІРТУАЛЬНА ВИСТАВКА передового педагогічного досвіду педагогічних працівників ЗП(ПТ)О Полтавської області
посилання на сайт НМЦ ПТО м. Полтави (досвід педпрацівників)
Мета проведення методичного тижня:
- підвищення фахової майстерності педагогічних працівників;
- обмін досвідом роботи;
- поширення перспективного педагогічного досвіду;
- формування та/або розвиток медіаграмотності та цифрової компетентності тощо;
Завдання:
- створення в навчальному закладі єдиного методичного простору з єдиною педагогічною позицією;
- вдосконалення професійної майстерності педагогів через безпосередню участь в організації і проведенні заходів;
- формування творчого педагогічного середовища;
- поповнення педагогів знаннями про інноваційні технології, форми і методи активізації роботи з учнями;
- виявлення, узагальнення та ефективне впровадження передового педагогічного досвіду;
- забезпечення індивідуального підходу при виборі форм і методів узагальнення, презентації і розповсюдження власного передового досвіду;
- створення умов і формування навичок самоосвіти тощо.